навсякъде
справочник
нормативни актове
закони кодекси правилници
конституция наредби ДВ
 
 

Спектър Финанси

"УниКредит Булбанк": Дигиталните канали са основен инструмент за разплащания на нашите клиенти

2022-05-16 0

В отговор на постоянното усъвършенстване на дигиталните услуги все повече потребители предпочитат възможностите на дигиталните банкови плащания. Ясно доказателство за това са и ръстовете в плащанията през мобилното банкиране "Булбанк Мобайл". За първото тримесечие на 2022, общата сума на преводите през този канал е нараснала с 37%, спрямо 2021. Една от най-използваните функционалности през мобилното приложение за плащане на комунални задължения, също бележи сериозно нарастване, като сумата на платените битови сметки за първите три месеца на 2022 е с почти 40% повече, спрямо предходната година. За да подпомогне този резултат, банката направи редица подобрения в услугата, включително и разширяване на списъка с комунални доставчици, които вече надхвърлят 500. По данни на банката, през първото тримесечие на 2022 средната сума на платена комунална сметка през Булбанк Мобайл е 70 лева, което е с 15% повече, спрямо първите три месеца на 2021, когато е била средно 60 лева.

През февруари 2022 година, на национално ниво, влязоха в сила подобрения в платежната система на Борика (Бисера 6+), които целяха по-бързото изпълнение на междубанковите разплащания в лева. Преди въвеждане на промените, обработката на този тип плащания се случваха три пъти дневно, в интервала от 8:00 до 17:00, докато днес, клиентите имат възможност да наредят своя превод в часовия диапазон от 8:00 до 20:00, като тяхното плащане ще бъде изпълнено в рамките на един час. От април 2022, УниКредит въведе още по-бърз процес за своите клиенти, които нареждат плащания от банката, като ги изпраща за обработка на всеки 5 минути, което допълнително стимулира този тип преводи. За съпоставка, през първите три месеца на 2022, сумата на междубанковите кредитни преводи в лева, наредени през "Булбанк Мобайл", нараства с почти 40%.

"В процеса по дигитализиране на продукти и услуги в УниКредит Булбанк се ръководим от разбирането си да предлагаме максимално ефективно потребителско обслужване. Клиентите ни да започнат един процес дигитално и да го финализират за оптимално кратко време, напълно спокойни за своите средства. Щастливи сме, че отчитаме значителен ръст при ползването на дигиталните канали на банката, което е ясна индикация, че се движим в правилната посока“, коментира Виктор Стоянов, Директор Дистанционни услуги и дигитални канали.  

През 2021 година "УниКредит Булбанк" внедри в мобилното си приложение и редица нови възможности, някои от тях предлагащи повече опции за плащания като "Международни SEPA преводи" и "Превод по мобилен номер". Тези две нови функционалности дадоха силен тласък на преводите през годината и създават възможност за допълнително развитие на дистанционните плащания. 

 
за 53%  против 47%  2196 гласували
принтирай блогове добави в любими



Новини


 
 
 

Спектър


 


Виж всички Публикувай още

rss
Посети форума