
- Дата и час: 28 Апр 2025, 21:51 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
промяна на адрес на управление на ЕТ
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
6 мнения
• Страница 1 от 1
промяна на адрес на управление на ЕТ
Колеги, имам нужда от малко помощ относно промяна на седалище и адрес на управление на ЕТ. Разбрах, че заявлението за вписване се подава в съда по настоящата регистрация, а не по новата (а АПИС явно не са си актуализирали процедурата
). Искам да изясня обаче какви такси трябва да се платят, защото от чл.22 на Наредба №14 разбирам, че промяната се осъществява с вписване, както в съда по старата, така и в съда по новата регистрация. И от това следва да се внесат 2х11.50 (вп. об-ва на ЕТ и препис). И друго - трябва ли да се плащат 50лв. за резервация на същото име в новия съд.район?

- olga
- Младши потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 04 Яну 2002, 20:32
Малко се стреснах от първия пост, защото я платих вече
Благодаря за отзивчивостта!
Относно другото ми чудене: явно се плаща такса за вписване на обстоятелства и в съда по старата, и в съда по новата регистрация (първо за "отписване"-то и после за вписването) - това по информация от деловодителки. От текста в Наредба №14 не може категорично да се извлече такава идея и промяната все пак е една, макар да изисква усилия на служителите и в двете фирмени отделения. Поне сумата не е голяма.

Благодаря за отзивчивостта!
Относно другото ми чудене: явно се плаща такса за вписване на обстоятелства и в съда по старата, и в съда по новата регистрация (първо за "отписване"-то и после за вписването) - това по информация от деловодителки. От текста в Наредба №14 не може категорично да се извлече такава идея и промяната все пак е една, макар да изисква усилия на служителите и в двете фирмени отделения. Поне сумата не е голяма.
- olga
- Младши потребител
- Мнения: 44
- Регистриран на: 04 Яну 2002, 20:32
6 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 17 госта