Прекратяване на договор ?

Сключих договор за доставяне на интернет в който не е включен никакъв механизъм за прекратяването му. По мое мнение при взаимно съгласие се прави анекс към доовора за неговото прекратяване, разтрогва се и всичко е ОК. Но какво става ако едната от страните не е съласна ?
Доставчика смята че е ощетен от потребителя защото крадял трафик от другите абонати (нещо което според абоната не е вярно). Също и пренасочвал трафика на другите абонати на къде и с каква цел не беше уточнено... Въпросният потребител си е платил месечната такса и на другият ден от фирмата доставчик му казват че няма да му доставят платените услуги, и че няма да му възтановят парите. Потребителя се жалва пред агенцията за защита на потребителите от където му оказват съдействие и интернет доставчика се съласява да му върне парите. Услуги за дадените и все още не взети пари така и не са доставени. Потребителят между временно е принуден да ходи по интернет зали, и да си смени доставчика. Договорът е сключен за изграждане на мрежа, и доставка на интернет.
Как потребителят да възтанови допълнително похарчените по зали пари, и може ли да възтанови сумата заплатена за израждане на мрежа, с оглед на това че тя е непригодна за използване при включване към друг доставчик? Може ли да се иска обезщетение от доставчика за пропуснати ползи поради липсата на свързаност в дома му за въпросният месец ?
p.s. потребителят съм аз
Доставчика смята че е ощетен от потребителя защото крадял трафик от другите абонати (нещо което според абоната не е вярно). Също и пренасочвал трафика на другите абонати на къде и с каква цел не беше уточнено... Въпросният потребител си е платил месечната такса и на другият ден от фирмата доставчик му казват че няма да му доставят платените услуги, и че няма да му възтановят парите. Потребителя се жалва пред агенцията за защита на потребителите от където му оказват съдействие и интернет доставчика се съласява да му върне парите. Услуги за дадените и все още не взети пари така и не са доставени. Потребителят между временно е принуден да ходи по интернет зали, и да си смени доставчика. Договорът е сключен за изграждане на мрежа, и доставка на интернет.
Как потребителят да възтанови допълнително похарчените по зали пари, и може ли да възтанови сумата заплатена за израждане на мрежа, с оглед на това че тя е непригодна за използване при включване към друг доставчик? Може ли да се иска обезщетение от доставчика за пропуснати ползи поради липсата на свързаност в дома му за въпросният месец ?
p.s. потребителят съм аз
