начало

За несъстоятелността на физическите лица и абсолютната давност За несъстоятелността на физическите лица и абсолютната давност

Въпрос за рекламна кампания

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Въпрос за рекламна кампания

Мнениеот ivanalesi » 13 Мар 2007, 18:12

Интересува ме дали в България е позволено да се използва т.нар. сравнителна техника, тоест един продукт да бъде сравнявам с друг.
Става на въпрос за сравнение на изцяло нов продукт, в изцяло нов пазарен сегмент, в изцяло различен ценови клас - да бъде сравнен, по-точно да бъде представено че някои негови качества са сходни с тези на друг продукт(който няма представителство в България или региона) който е в много по-различен пазарен сегмент и на много по-висок ценови клас.
Ако това не може, става ли да се сравняват общо продуктите от този висок пазарен сегмент като бъдат наречени с общото им наименование, но бъдат показани техни снимки примерно със заличени търговските марки?
В САЩ знам че Пепси не се притеснява да назовава Кока-Кола в рекламите си, този нашия случай е доста по-мек понеже двата продукта не са в никакъв случай конкуренти на пазара.
Също кои закони(Български и от ЕС) регламентират такива дейности?
ivanalesi
Младши потребител
 
Мнения: 18
Регистриран на: 26 Май 2006, 01:38

Мнениеот kontrol » 14 Мар 2007, 02:48

и чл. 40 и сл. ЗакЗащПотребителите
kontrol
Активен потребител
 
Мнения: 1109
Регистриран на: 05 Сеп 2005, 15:49


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 16 госта


cron